czwartek, 25 kwietnia 2013

Lubię dostawać maile...

...informujące o tym, że gdzieś coś wygrałam. Zwłaszcza, jak brałam udział w konkursie i zupełnie o tym zapomniałam. A tu suprajs, gratujemy wygranej, blablabla. Tak też było i tym razem, firma Gerber radośnie poinformowała Matkę Testującą o fakcie wygrania jogurtów. I przyszły, o smaku morelowym oraz naturalnym, innych nie ma.



Wrażenia Jeremiego? Skoro zjadł to musiało mu smakować. Wrażenia Matki Testującej? Mieszane.

Skład: niestety wszechobecny cukier na drugim miejscu.



W smaku dobre, nie ma się do czego przyczepić. Myślałam, że naturalne będą lekko kwaśne jak to jogurt naturalny ale nie, smak bardziej przypomina jogurt typu Fantazja. Jak komuś nie zasmakuje to taki naturalny daje jakieś pole do popisu, może zmieszać z ulubionym musem owocowym czy czym się chce. Ostatecznie i kakao może być, nic tylko popuścić wodze fantazji.

Konsystencja: trochę gęściejsza niż przeciętny jogurt. Nie będę narzekać bo pewnie zagęszczenie wymusiłoby konieczność dodania żelatyny (ble). Zagęścili pektyną więc ok. Jogurciki są całkowicie gładkie, bez kawałków owoców, co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę fakt, że to jedzenie dla dzieci od 6 msc życia.



W opakowaniu znajduje się 6 małych porcyjek, akurat dla niemowlaka. Sreberko usuwa się łatwo, kształt kubeczka pozwala na dokładne wydłubanie resztek z dna i ścianek. Producent twierdzi, że produktu nie trzeba przechowywać w lodówce. Dlaczego? nie mam pojęcia i sama się zastanawiam.

Generalnie produkt oceniam pozytywnie. Jak komuś nie przeszkadza cukier na drugim miejscu w składzie to warto spróbować. Czy ja sama spróbuję ponownie? Pewnie nie bo niczym mnie ten produkt nie ujął. Z racji tego, że jest dla niemowląt zapewne jest stosunkowo drogi (nigdzie go w sklepie nie widziałam). Gdybym miała półroczne niemowlę może bym do niego wróciła.

2 komentarze:

  1. U nas te jogurciki są w Tesco. Tylko mnie właśnie przeraża to, ze nie trzeba ich trzymac w lodówce..

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zapytaj na profilu Gerbera czemu tak jest?

    OdpowiedzUsuń