sobota, 21 września 2013

Takie tam o maseczkach

Jestem, żyję, mam się z lekka do dupy, gdyż nadmiar harówki w zakładzie pracy nieźle mnie wykańcza, w związku z czym w ostatnim czasie w konkursach wygrałam tylko paszę dla stworzeń latających i nic cholera poza tym.
Byle do piątku...
No ale jak już tu jestem to coś napiszę. Hmmmmm. Chciałam o moim nowym lakierze do pazurów, ale ten dziadowski aparat za cholerę nie chce wiarygodnie uchwycić koloru, więc dopóki ta gnida nie zechce współpracować notki nie będzie.  Niech zatem będzie o maseczkach do gęby.
Wygrane w konkursie dawno temu, ale z powodu licznej konkurencji w kosmetyczce swoje musiały odczekać. Ich cierpliwość została jednak wynagrodzona.
Maski niestandardowe, tzn zamiast wonnej mazi mamy maskę w dosłownym tego słowa znaczeniu.
Polecam wyjść w takiej na ulicę, można zrobić furorę. Ja weszłam tylko do pokoju w którym siedział małżonek i już sesja zdjęciowa by smartfon/ajfon/ajpad/srajpad (nigdy się nie nauczę odróżniać ale do dzwonienia służy) gotowa.


Maska jest bardzo ale to bardzo mokra.
Mimo starań producentowi chyba nie do końca wyszło to co wyjść miało, bo w przeciwieństwie do tradycyjnej mazi i mimo tych twarzowych nacięć, maska do mojej gęby nie przylegała idealnie. Całkiem ok ale nie idealnie. Poza tym źle mało komfortowo się czułam, mimo otworów na usta i nos miałam dziwne wrażenie, jakby ktoś mi ograniczał oddychanie.
Same maski ok, tzn nie piekły, innych atrakcji też nie stwierdzono, natomiast jakby ktoś chciał pytać o działanie to jest ono porównywalne z użyciem kremu na noc zatem dupy nie urywa.
Ta z różowym paskiem co to niby obiecuje redukcję trądziku (maska, nie pasek) też bez szału. Nałożyłam jak mi się niewyciskalny syf na brodzie zadomowił i chciałam eksmitować zanim zażąda stałego meldunku.
Liczyłam na jakieś miłe wysuszanko ale się przeliczyłam. 1:0 dla syfa.
Ciekawy ten patent z oznaczeniem wieku, zwróćcie uwagę. Mimo wszystko nie kupię ponownie.

p.s. syfa nie zameldowałam, nie chciał się dołożyć do rachunków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz