czwartek, 30 maja 2013

Plecaczek Skip Hop

Miała Matka Testująca fantazję kupić swemu dwulatkowi (bo to w tamtym roku było) mały plecaczek. Taki co na spacerze pomieści coś do picia, przegryzkę i kilka ukochanych resoraków. Nie chciałam tandety ani barbie czy spidermana. Miał być ładny, porządny i jeszcze mnie czymś ująć. Wybór padł na plecaczek Skip Hop. Minusem jest cena (jak zwykle zresztą) która wynosi około 80 zł jak również mała ilość wzorów. Plecaczek dla malucha występuje tylko w dwóch wersjach: sowa i małpka. Wersja dla większych dzieci obfituje w mnogość wzorów. Mamy słonia, żabę, pszczołę, lisa, biedronkę, zebrę, lwa, kota, nosorożca, pingwina i pewnie coś jeszcze się znajdzie. Do tego można dokupić termoizolacyjną śniadaniówkę z tym samym wzorem jak również inne popierdółki, kosz na zabawki, śliniak, talerzyk, walizkę na kółkach, a wszystko to z motywem danego zwierzaka. Wystarczy tylko wpisać "skip hop" w wyszukiwarkę allegro i cieszyć oczy. To na szczęście jeszcze nic nie kosztuje.

Niestety plecak dla przedszkolaków byłby duuuużo za duży dla mojego drobnego dwulatka. Wybór więc padł na mniejszą wersję z motywem sowy. Zamówiłam na allegro, u mnie w mieście nie ma takich rarytasów. Nowy nabytek został od razu polubiony i zaakceptowany.







W środku można wpisać adres i numer telefonu



Można też sobie pooglądać instrukcję dotyczącą prania



Bardzo fajna jest klamra spinająca na klacie. Plecaczek dzięki temu nie lata na prawo i lewo, a dziecko ma większą swobodę ruchów.



Jest i smycz dołączona do zestawu, jakoś się złożyło, że ani razu nie użyłam, ale wierzę że w przypadku małych ruchliwych dzieci może mieć zastosowanie. Zapina się ją na dole


<>br> Komora jest tylko jedna, w środku nie ma żadnych kieszonek



Siatkowa kieszonka jest za to z boku plecaczka.



Po około 9 msc użytkowania mogę napisać, że jestem z plecaka bardzo zadowolona. Ładny i solidny, w dalszym ciągu wygląda jak nowy. Ostatnio go przeprałam ręcznie bo miał jakąś plamę i wszystko ładnie zeszło. Dziecko lubi więc musi być wygodny. Poza ceną wad nie stwierdzono. Kiedyś na pewno kupię większą wersję i pojemnik na śniadanie.

Mała edycja. Nie miałam świadomości, że pojawiły się dwa nowe wzory plecaczków dla maluchów.

6 komentarzy:

  1. polecam Fabrykę Wafelków, mają duży wybór skip hopów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się zastanawiam czy nie kupić swojemu, bo ma plecaczek i uwielbia, ale chciałam coś więcej teraz i jakiś lepszy. Ten w wersji dla dzieci 3+ mnie kusi dla starszego, ten od roku dla chrześniaka, który właśnie 2 latka ma niedługo, a lunchbox dla młodszego - tylko skąd tyle pieniędzy brać ;) I taki zestaw z pieskiem mi się zamarzył, ale właśnie tego plecaczka nie ma :( i pewnie też na sowę się skuszę. Pomijam, że od jakiegoś czasu chodzi za mną torba/walizka dla malucha... a to dopiero jest piękna cena ;) Dzięki za zdjęcie na Maluchu, bo właśnie proporcje chciałam zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wykorzystać okazję typu Dzień Dziecka/imieniny/urodziny i zamiast kolejnej zabawki fajny plecak czy walizka? Plecaczek nieustannie polecam.

      Usuń
    2. Chrześniak na 2 latka plecaczek mały małpkę i pasujący bidon dostał i jest super :) Sama mam torbę Versa, więc firmę znam i pewnie niedługo dla swoich kupię coś ;) Pozdrawiam

      Usuń